Mystery-onderzoek is een kwaliteitstoetsing die vaak gericht is op serviceverlening, deskundigheid en klantenbenadering. Mystery-onderzoek kan als hoofdonderzoeksvorm, maar ook als ondersteuning of aanvulling bij andersoortig onderzoek toegepast worden. Diverse schaalgroottes van mystery-onderzoek zijn mogelijk. Wij verzorgen het complete onderzoekstraject, van opzet tot advies. Zowel herhaalde metingen als ad hoc onderzoek behoren tot de mogelijkheden.

Het doel van mystery-onderzoek (ook wel situatie-onderzoek genoemd) is het op objectieve wijze beoordelen van uw organisatie of bedrijf. Ook kan met deze methode onderzocht worden hoe uw bedrijf zich in bepaalde aspecten verhoudt tot andere partijen in de markt. Het bezoeken van organisaties gebeurt volgens een (semi-)gestructureerd script. De resultaten worden getoetst aan bestaande kwaliteitssystemen en protocollen.

Wij werken uitsluitend met ervaren mystery-onderzoekers die zich voordoen als consumenten, patiënten of potentiële klanten. De onderzoekers zijn getraind in het observeren en objectief rapporteren van hun bevindingen.

Meer weten of een offerte op maat? Neem dan gerust contact op met:

info@efdrie.nl
071-5125271